Stiftere af Lyngby-liste melder sig ind i Venstre

Martin From og Ole Holtz-Nielsen, der op til kommunalvalget i 2013 stiftede Lyngby-Taarbæks Liberale Liste, der ikke blev valgt ind, går nu aktivt ind i politik igen. De har nemlig meldt sig ind i Venstre.

”Det er især den meget erhvervsvenlige politik, som jeg fuldt ud bakker op om," siger Martin From.

"At vi får arbejdspladser som Microsoft og Novozymes til kommunen er fantastisk. Det er naturligvis ikke alt, jeg er enig med Venstre i, fx etableringen af ringbanen. Venstre har dog den samme holdning til projektet lokalt i kommunen som i Folketinget, hvilket unægtelig giver en højere grad af troværdighed til politikerne” tilføjer han.

Ole Holtz-Nielsen, der tidligere har været medlem af Venstre, forklarer skiftet med ønsket om at være aktiv i et parti, hvor der er en god og åben debatkultur.

”Sammenholdt med andre partier og politikere fra andre partier, er medlemmer fra Venstre altid lydhøre og positive over for nye ideer. I Venstre kan vi tage gode og heftige diskussioner uden at tage det personligt. Når der er nået en enighed er det altid en samlet opbakning”, siger Ole Holtz-Nielsen.