Venstre stiller med et stærkt hold af kandidater til kommunalvalget d.21. november

Så er Venstres hold til det kommende kommunalvalg sammensat på opstillingsmødet den 19.04.17. Kandidaterne repræsenterer de forskellige områder af kommunen både geografisk, interesse- og aldersmæssigt.

Formand for Venstre i Lyngby - Taarbæk Toke Fredlev udtaler "Vi har haft en rigtigt god proces med at finde kandidater, og der har været god interesse for at stille op og deltage aktivt i at skabe et bedre og stærkere Lyngby - Taarbæk".

Venstres hold består af både kendte og nye kandidater, der sammen er klar til at gå i dialog med borgerne om kommunen og den udvikling vi ønsker. Venstre har sideordnet opstilling, så det er de personlige stemmer, der afgør, hvem der kommer i kommunalbestyrelsen.

Borgmesterkandidat Søren P. Rasmussen udtaler: "Jeg ser frem til at stå i spidsen for så stærkt og engageret et hold af kandidater, der hver især har helt unikke kompetencer at byde ind med i arbejdet med at skabe de bedste rammer for borgerne i kommunen. For Venstre er det meget vigtigt at lytte til borgere i hele kommunen. Mange områder udvikles, og det er vigtigt at vi får alle input med, så vi sikrer de rette løsninger for dem, der bor i det pågældende område”.

Hvis du som borger har ideer eller input du ønsker at dele med Venstres kandidater er du velkommen til at skrive til os på [email protected] eller du kan følge os på Facebook venstreLTK.

Kandidaterne er som følger:

1. Søren P. Rasmussen, Virum
2. Henriette Breum, Virum
3. Jakob Engel-Schmidt, Lyngby
4. Jørn Moos, Virum
5. Tommy Wedel, Virum/Sorgenfri
6. Martin From, Sorgenfri
7. Inge Sandager, Fuglevadskvarteret
8. Curt Købsted, Lyngby
9. Ole Holtz-Nielsen, Virum
10. VU kandidat
11. Britta Denal, Lyngby/Virum
12. Camilla Alfthan, Hjortekær/Taarbæk
13. Niels Jørgen Christensen, Virum
14. Alice Binns, Lyngby
15. Henrik Thorsager, Lundtofte
16. Morten Kirk Binns, Lyngby

Bestyrelsen er bemyndiget til at supplere listen med yderligere kandidater frem mod valget.