Bliv aktiv i Venstre

Alle aktive gør en forskel. Uanset om du er medlem eller engageret i et kampagneteam eller støtter på anden måde. Måske kommer du til at møder og former Venstres politik, deler brochurer ud, taler med vælgere eller støtter med penge. Det er dig, som sammen med Venstres politikere, gør arbejdet for et Danmark og et Lyngby-Taarbæk med mere frihed og fællesskab.

JEG VIL VÆRE AKTIV

Venstres medlemmer er partiets kerne. Medlemmerne former partiets politik lokalt, regionalt, på landsplan og internationalt, bl.a. i EU.

Medlemmerne opstiller politikerne - kommunalpolitikere, regionspolikere, folketingspolitikere og Europa-politikere. Kommunal-, regions- og folketingskandidater vælges lokalt. Europapolitikerne vælges regionalt og på Venstres landsmøde.

Mellem valgene tager Venstres medlemmer stilling og støtter politikernes arbejde. Lokalt afholdes åbne gruppemøder. Her drøfter medlemmer og kommunalpolitikere kommunalbestyrelsens sager og arbejde. Vi har også løbende medlemsmøder med de politikere, som repræsenterer Venstre i EU, folketinget og regionen.

Vil du have indflydelse i Venstre - så er du medlem. Der er rabat på første års medlemsskab.

MELD MIG IND

Det koster kun lidt over en krone om dagen at være medlem af Venstre i Lyngby-Taarbæk. Vi har tre kontingentsatser. Det giver lidt rabat at være pensionist eller hvis du bor i en husstand, hvor I begge er medlem.

For 2020 er årskontingentet fastsat til:

• Medlem: 380 kr.
  • Pensionist: 330 kr.