FOLKETINGSKANDIDAT

Folketingskandidat i Lyngby-Taarbæk
E-mail: [email protected]
Telefon: 50 84 40 04

Gruppeformand og medlem af kommunalbestyrelsen i Hvidovre kommune

•Formand for børne-og ungeudvalget

•Medlem af social-og arbejdsmarkedudvalget

•Medlem af Byg- og planudvalget

København har brug for en stærk liberal stemme i folketinget, der kan sikre at vi ikke bliver glemt, fordi vi er for tæt på Hovedstaden og for langt fra det andre kalder udkantsdanmark. Charlotte Munch opstiller for Venstre i

Lyngby-Taarbæk, og er kandidat for alle Københavns omegns kommuner.

Omegns kommunerne bliver glemt når det gælder en god infrastruktur, og metroen bør allerede nu udvides ud mod både Hvidovre Hospital og Brøndby, hvor danmarks næststørste stadion ligger.

Som person og politiker ligger fokus på sårbare borgere mig nær, og det er også et område jeg kæmper for i mit lokalpolitiske arbejde i Hvidovre, men gerne vil løfte højere op landspolitisk. Velfærd kan kun løftes ved økonomisk vækst, og der har Venstre længe været partiet med de rigtige løsninger til at bringe flere i arbejde. Vækst og velfærd hænger ufravigeligt sammen.

INDVANDRING SKAL I POSITIV FOKUS

Der har været så mange stramninger når det gælder udlændingepolitik, at vi nu skal fokusere på at få de rigtige ressourcer til at ønske at flytte til Danmark. Danmark har brug for ressourcestærke indvandre, der ønsker at bidrage til den danske velfærd, og få Danmark til at blive på vækstsporet som vi har været de sidste år.

Det er der brug for, så vi kan investere mere i det danske sundhedsvæsen. Nye supersygehuse gør det ikke alene. Vi skal også investere lokalt i stærkere sundhedshuse og praktiserende læger.

Det kan kun gøres ved et endnu stærkere samarbejde mellem stat og kommune. Det er et af de mærkesager du også ser mig som kandidat kæmpe for hver dag.

Stem personligt på Charlotte Munch fra Venstre, en stemme for en stærk kandidat for Københavns omegns kommuner i Folketinget.